Lid worden?

Ben jij die enthousiaste muzikant die houdt van samen muziek maken op hoog (amateur) niveau in een sfeervol orkest? Je bent bij ons van harte welkom! Wij hebben een hele mooie bezetting van 55 muzikanten en we willen graag groeien. Op dit moment zijn we vooral op zoek naar trombones, bassen, trompetten en klarinetten. Speel je een andere instrument en wil je toch graag lid worden neem dan contact met ons op om te kijken wat de mogelijkheden zijn.

Harmonie Amicitia vindt enthousiasme, zorg voor kwaliteit, sfeer, uitdaging en grensverleggend bezig zijn belangrijk. Jaarlijks geven wij 2 à 3 grotere concerten en een aantal kleinere concerten zoals een braderieconcert. Klik hier om te bekijken wat we de laatste jaren allemaal gespeeld hebben. Marcheren/op straat lopen doen wij niet en wij hebben ook geen uniformen. We geven onze concerten in eigen nette zwarte kleding of een kleurige Amicitia polo.

Naast musiceren op hoog niveau hechten wij ook veel waarde aan het sociale gedeelte. Zoals de naam Amicitia al aangeeft is ‘’vriendschap’’ en aandacht voor elkaar erg belangrijk. Voor wie wil is er namelijk na afloop van de repetitie een gezellige borrel in de bar van ons eigen mooie verenigingsgebouw. Dit is natuurlijk geheel vrijblijvend. Daarnaast hebben we jaarlijks een repetitieweekend en een seizoen afsluiting.

Om lid te worden van ons orkest heb je minimaal HaFaBra niveau B nodig. Ook kan er aan je gevraagd worden om voor te spelen voor onze dirigent en de concertmeester. Wij repeteren op donderdagavond van 19:30 tot 22:00 uur in ons eigen verenigingsgebouw en is goed te bereiken met het openbaar vervoer en de auto. Ons orkest staat onder leiding van de ambitieuze dirigent Jos Schroevers.

Enthousiast? Kom dan een paar keer vrijblijvend met ons mee te repeteren. Zo kan je de sfeer proeven en het niveau van onze stukken ervaren. We hebben een gevarieerd repertoire voor elk wat wils! Aanmelden kan door hier te klikken. We zullen snel contact met je opnemen. Tot snel bij de repetities!

Datum Activiteit

zaterdag 27 apr 2024
9:00
Concert Koningsdag